NIEUWLEUSEN WEATHER

NIEUWLEUSEN – Tijdens de maandag gehouden najaarsvergadering keken de leden van USV terug op het afgelopen seizoen 2022/2023, maar vooral ook vooruit. Er werd van gedachten gewisseld over tal van actuele zaken.

(Advertentie)
    USV hield ledenvergadering

Zo ziet USV als zondagclub het voetballandschap meer en meer veranderen en volgt deze ontwikkelingen nauwgezet. USV is bijzonder blij met de vele vrijwilligers. Toch blijft op een aantal onderdelen het aanbod achter bij de vraag. Zoals bij de keukendiensten. Aan de werkomstandigheden kan dat binnenkort niet meer liggen. De vergadering gaf toestemming voor de investering in een complete update van de bestaande keukenruimte en -apparatuur. Ook werden de leden gepeild over de optie om het bestaande balkon door te trekken over de hele lengte van het clubgebouw. Dit leverde meerdere inzichten op en wordt vervolgd. Het bestuur nam afscheid van steunpilaren Jan Willem Wildeboer en John Spijker. Beiden werden benoemd tot lid van verdienste van USV. Hun plaatsen achter de bestuurstafel worden ingenomen door Karin Balint in de rol van secretaris en Kay Huzen als vertegenwoordiger van de jeugdtak. Verder ontvingen meerdere leden de versierselen voor hun 25- of 50-jarig onafgebroken lidmaatschap van USV.